»Proces ustvarjanja predstave Kūkan je bil predvsem učenje življenja na betonu, ki se vrti, nagiba in odziva na naju skoraj kot živo bitje.«
»Tema me je zelo spremenila, se me močno dotaknila. Pri tem delu je bilo veliko raziskovanja, saj se mi zdi, da je raziskovalno delo najpomembnejše. Kako smo potem to spravili v formo, je najmanjši del tega procesa.«
»To je bil svojevrsten izziv za vse, tako režijsko kot kostumografsko, koreografsko in tudi igralsko, tako da smo bili vsi skozi ves proces nastajanja na 150 odstotkih in smo že kar utrujeni.«
»Urša Kavčič pa je proces označila za igriv, 'napajal nas je z energijo, skozi gib in glasbo sem odkrivala nove ustvarjalne dimenzije. Naše delo je bilo od samega začetka zelo sproščeno in pri improvizacijah se mi je pogosto zdelo, da se do potankosti poznamo. Režiserka Maruša Kink je bila izvrstna v držanju odprtega, kreativnega in varnega prostora, proti koncu pa je vodila umirjen proces zapiranja tega prostora in vse nitke z nežnostjo spletla v celoto'.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju